2012. november 2., péntek

Sweet November



Mit is csinálhat az ember egy hideg,esős novemberi napon...új dolgokba kezd:)
Lassan 1 éve lakunk Pesten közös-létben Gyurival...és ezzel egy ideje lapult a szekrény alján egy párna,amit nagy hévvel gyűjtöttem be életem első Ikea látogatásán...tegnap végre elővettem,és felvarrtam a díszeket is rá...itt az eredmény:



Mivel egyedül voltam tegnap itthon (Gyuri visszatért Debrecenbe nosztalgiázni a barátokhoz)...és meglehetősen fáztam:) eszembe jutott,hogy régen ilyenkor anyukám mindig fahájas-almakompótot főzött nekünk...a fahéj illata rögtön beindította a karácsonyi hangulatot:)...szóval gyorsan meghámoztam és felkockáztam 4 almát,feltettem hideg vízbe főni...5-6 szem szegfűszeg,nagy csomó őrölt fahéj és egy nagy egészet is beletettem a hangulat kedvéért,pici édesítő és kész is.Addig főztem,míg az almák megpultak.Mikor már majdnem kész volt,belecsavartam egy karika citrom levét...
hát mondanom sem kell hogy csodás lett...:) és pofon egyszerű...téli csemege. Kb. fél óra alatt kész is van,az almahámozást is beleszámítva...persze ha van pár segítő kéz...akkor még gyorsabb a dolog.




3 megjegyzés:

  1. hmmmmmmm. próbára fel :D éljen a gasztro bloggerelés

    VálaszTörlés
  2. Huuu, ez nagyon fioman hangzik, jovoheten ki is probalom:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Kata!
      már várom,hogy olvassam a blogod:) kíváncsi vagyok a terveitekre...
      az email-em: bogibogarka26@gmail.com

      Törlés