2013. május 19., vasárnap

Nagy készülődések- wedding part One

Mivel már 1 hetes házasok vagyunk,úgy gondolom ideje beszámolni a Nagy napról :)
Az idő csak repült...és hipp-hopp azt vettük észre,hogy már május van.
Már február óta jártam a város hobby boltjait...és sikerült beszerezni az összes apróságot,dekort az esküvőhöz...hiszen mindent én akartam csinálni---pontos elképzeléseim voltak ugyanis a dekorról :)

Közben pörögtek az események és a kis esküvőnkből...időközben hatalmas,hagyományos esküvő kerekedett....rábólintottam az egyházi esküvő ötletére...ami utólag életem legjobb döntésének bizonyult...hiszen megismertük Tamás atyát,akinek sikerült újraéleszteni bennem valamit...valamit amit már elég régen elvesztettem...és sikerült feldolgozni ,vagy legalábbis elfogadni a nagyikám elvesztését.
Így egyházi ceremóniával bővült a program....
újabb hetek teltek el...és anyukám rábukkant egy étteremre...anyósékkal elmentek,megnézték...lefoglalták :) és milyen jól tették. Csodás kis hely volt :)
A létszám 42-n tetőzött :) és ha már ennyien voltunk...kellett egy vőfély is :) és ha már van vőfély,akkor leánykiadás...és mi csak sodródtunk GYurival az események között...
S így jutottunk el május 11-éhez,ami a Mi nagy napunk volt.
Ültetőkártyák by me
Ültetőkártya,már használatban :)
autódísz

a szépséges csokrom: gyöngyvirág,szellőrózsa és boglárka

kitűző
a dobócsokor...saját levendulával :)
a gyűrűink :) by uristenhazasodunk.hu

köszönőajándék by me


retri szívószál by Karcsipapír




3 megjegyzés:

  1. Gratulálok,sok boldogságot kívánok nektek!
    A dekor nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  2. Gratulalok, sok boldogsagot:) Nagyon szep lett a dekor, ugyes vagy:)

    VálaszTörlés
  3. kösziiii :) sosem gondoltam,hogy így összefog állni a dekor...olyan volt,mint ahogy megálmodtam :)

    VálaszTörlés