2013. május 19., vasárnap

The Wedding in green

Eljött a várva várt nap...az események felpörögtek...és már csak azt vettem észre,hogy egymás ujjára húzzuk a gyűrűt.
Na de kezdem az elején :)
Pénteken hazajött a kistesóm:) végre...aztán délután hozzáfogtunk az étterem dekoráláshoz...szerencsére Gyuri unokatesói ráértek és jöttek segíteni...így hamar végeztünk és minden a helyére került,pont úgy ahogy megálmodtam...szóval utólag is ezer köszönet Kingának,Rolinak és Bettinek :)
Este pedig megérkezett Kriszti és Nóri :) is...így már teljes volt a létszám.Este jól besütiztünk...aztán próba smink...és némi alvás után eljött  a szombat reggel.
És innen már nem volt megállás...fodrász...smink ( by Kriszti)...idegeskedés,izgulás....gyomorgörcs...szökjünk el szindróma...:) és eljött az idő,hogy felvehettem a menyasszonyi ruhám:) anyukám segített öltözni :)...és hirtelen 3 óra lett...és megjöttek GYuriék a vőféllyel és megkezdőtött a lánykiadás...(amit őszintén szólva csak anyukám miatt vállaltam be,de végülis egy emlék ez is)


És az a bizonyos első pillantás :



Aztán volt sírás-rívás....búcsúzkodás szülőktől ,testvérektől...
















Aztán kis evés-ivás...és máris indulni kellett a polgári szertartásra...ahol még totál idegesek voltunk,azt sem tudtuk Gyurival,hol vagyunk :) plusz az anyakönyvezető sem volt épp a toppon...de röpke 20 perc alatt "hivatalosan" férj és feleség lettünk...




Gyors pezsgőzés, gratuláció áradat...és máris mentünk tovább a templomba,ahol már Tamás atya várt minket :)
Ahogy megláttam a templom ajtóban,rögtön lement rólam az idegeskedés...és elárasztott a nyugalom. 





és itt már boldogan mosolygunk egymásra,mint  férj és feleség :)

Aztán jött a csokordobás...amit a gyerekkori barátnőm kapott el :) nem is landolhatott volna jobb embernél 


És innen már tényleg követhetetlenek az események :) indulás Nyíregyházára az étterembe...vacsora 7től :) 
Koccintás...újabb gratulációs és puszilós kör...
kiderül,hogy nem tudják lejátszani a mi zenénket...kiakadás:S ..sebaj,jöjjön a mulatós.
Ahogy leültem az asztalhoz---ott várt egy üzenet és egy csodás asztaldísz Anikó barátnőméktől...akik sajnos nem tudtak hazajönni Németországból...
Húsleves...pohárköszöntő...köszönő dal a szülőknek :) amit újabb sírás követett :) ezúton is köszönjük Andikámnak,aki meglepett minket a 2 csodás dallal,amit elénekelt. Majd Gergőci mondott pohárköszöntőt...imádtuk:) vicces és egyben megható volt :) még ma is emlegeti mindenki.
Aztán a vacsora szépen elfogyott...jött a tánc és mulaccság...meglepő módon én is kietettem magamért és végig táncoltam:) 
Szóval a kisebb-nagyobb bakikat leszámítva csodaszép nap volt a Nagy napunk...és köszönjük mindenkinek aki ott volt és velünk együtt ünnepelt.







Hajnalig tartott a buli..aztán mikor az utolsó vendég is elment...mi is elindultunk a nászéjszakánkra :) 
S azóta pedig élünk együtt,jóban és rosszban....
a Csorba család :)

1 megjegyzés: