2012. december 15., szombat

Nagy karácsonyi készülődések

Idén is,mint minden évben már november elején elkezdődött a karácsonyi láz...
Renováltam a tavalyi adventi koszorúnkat...lényegében teljsesen átalakítottam...és igazán büszke vagyok a végeredményre...olyan lett,mint az idei évünk volt...vintage-es és szépséges:)
Szárítottam narancs karikákat, szereztem új gyertyákat,fenyőágakat és kaptam CSILLAGánizst Szabitól,no meg fahéj és csipkeszalag...és íme a végeredmény:

Csináltam adventi naptárat is,amit szorgalmasan nyitogatunk...lefényképezni sajnos nem tudom,mert az előszobában lévő tükörre ragasztottam a kis csomagokat... igyekszek kialakítani a saját karácsonyi szokásainkat...amit, egy nap már hagyományként folytatunk majd:) évről évre.

Bár idén nem lesz karácsonyfánk Pesten, mert hazautazunk a szüleinkhez...az idei karácsony nem lesz az igazi...a kistesóm Londonban dolgozik már 2 hónapja...és sajnos nem tud hazajönni az ünnepekre...így csak én leszek és anyáék...megszakad a szívem a kistesóm miatt,hogy nem lehet itthon,hogy így alakultak a dolgok...és milyen furcsa az élet,hogy addig nem értékeli az ember a dolgokat,míg el nem veszíti azt...eddig természetes volt,hogy otthon van a tesóm...és állandóan öltük egymást...sosem voltunk azok a nagyon jóban lévő,mindent megbeszélő testvérek...de most hogy olyan messze van,és nincs itthon...nem tudom elmondani mennyire hiányzik...és alig várom,hogy újra lássam. Összeszorul a szívem,ha belépek az üres kis szobájába:S:S így át is tettem a székhelyem hozzá,mikor otthon vagyok....ott alszok:) Idén sokan fognak hiányozni a karácsonyi asztaltól...akik most nem lehetnek velünk...mert távol vannak:S így most gyártom az ajándékokat,hogy időben postázni tudjam mindenkinek,és hogy a karácsonyfa alatt ott lehessen a csomagom:)
Az elkészült műveimet majd később megmutatom:)

S hogy ne csak rólunk szóljanak a dolgok,idén is viszek csomagot a Mikulásgyárba...ezzel segítve kicsit másokon.De nem csak Pesten lehet leadni csomagot,hanem szinte minden városban van kijelölt leadó hely...így aki csak teheti vigyen valamit,ezzel segítve a rászoruló családokon,hogy nekik is szép karácsonyuk lehessen. Elsősorban tartós élelmiszereket várnak,de lehet játékot és édességet is vinni.

folyt.köv.:)

1 megjegyzés: