2012. december 14., péntek

Happy happy birthday

Kicsit megkésve,de beszámolok a legszebb,legnagyobb meglepetéses szülinapomról...
köztudottan imádom a meglepetéseket...viszont nem bírom kivárni őket...amivel őrületbe kergetem szegény Gyurit. ez így volt az idei szülinapommal is.Már kb.októberben elkezdtem faggatni,hogy mit kapok...és ezt egészen november 26ig fokoztam:)
Amikor is eljött a nagy nap...25éves lettem:) negyed század...hihetetlen.Még nekem is nehéz felfogni,hogy ennyi idős vagyok...nem érzem magam ennyinek:)...na és arról nem is beszélve,hogy mások sem néznek ennyinek...még mindig megragadtak annál,hogy cuki kis 16 éves vagyok:D...vicces is mikor még mindig elkérik a személyimet a Tescoban, Zp-ben...stb. ma már vicces...de régen iszonyatosan bosszantott.

szóval a szülinapom....átlagos napnak indult...korán kelés...munka...munka...munka,majd egyszer csak riasztanak a többiek,hogy baj van,rohanjak mert közgyűlünk...reklamált az egyik iskola,ahova szállítjuk az ebédet.És mikor beléptem a cukiba...ott voltak a munkatársaim körben és énekelték a Boldog születésnapot!!! és kaptam egy csodaszép tortát,meg virágot...Hát mondanom sem kell hogy potyogtak a könnyeim,annyira meghatottak:) nem is számítottam rá:)




Aztán este folytatódott a meglepi sorozat:
hazaérve a fiúk már a feldíszített szobában vártak,csukott szemmel bevezettek a léggömbrengetegbe ( az UP! mániám végre testet öltött)...és mikor kinyitottam a szemem...körülöttem mindenhol lufik voltak...és minden egyes lufin egy-egy képeslap volt a barátaimtól...és sorra bontottam ki,és olvastam az ismerős kézírásokat,sorokat...folyt a könnyem,már azt sem láttam mit olvasok...hihetetlen élmény volt. és mindezt GYuri találta ki nekem...egyszerűen imádom...


És persze utána jött a következő meglepi...egy csodaszép táskát kaptam GYuritól, Fábitól pedig a várva várt Angyalműhelyt:)
Így lettem én 25 éves:)

1 megjegyzés:

  1. ez aztán a meglepi!!!!!!!!!!! nagyon jo lehetett a sok lufi :D és milyen a könyv???

    VálaszTörlés